Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Οι αλλαγές/ Των αλλαγών/ Ω αλλαγές !


Τις αλλαγές πάντα στη ζωή μου τις φοβόμουν 
αλλά στο τέλος πάντα κατέληγα να τις καλωσορίζω!

Στην αρχή δυσανασχετείς. 
Αλλάζει μια κατάσταση.
Κι αυτό που είχες ως γνωστό και δεδομένο ξαφνικά χάνεται.
Το άγχος χτυπάει κόκκινο σε αυτές τις περιπτώσεις..
Τι καινούργιο θα συναντήσεις;
Θα προσαρμοστείς άραγε;
Θα περπατήσει η νέα κατάσταση;
Αγωνία...
Απροσδιόριστα συναισθήματα.
Αναμονή.
Και πάλι αγωνία.
Φτερουγίσματα της καρδιάς.
Άγχος -όχι φόβος.
Σαν την πρώτη μέρα στο σχολείο....
Σαν την πρώτη μέρα στη νέα σου δουλειά...

Έτσι και με τον καιρό..
Από κει που ήσουν κεφάτος και στις θάλασσες χαλάρωνες
μαζεύεσαι πίσω, στην σκληρή πραγματικότητα που τρέχει ...


Μισοάδειο:
Το καλοκαίρι που χάθηκε!

Κάθε Φθινόπωρο θα υποστούμε όλες τις αλλαγές
που η φύση μας έχει υποσχεθεί ως δώρο 
μα πολλοί βλέπουν μόνο τη μία πλευρά, αυτή που πονάει:

τη ψύχρα που σε κάνει να αναριγείς 
τη μέρα που χάνεται όλο και πιο νωρίς
τις βροχές που πυκνώνουν και σου χαλούν τη μέρα
το κλείσιμο από νωρίς στο σπίτι
τις δουλειές που επιβάλλονται να γίνουν λόγω όλων των 
παραπάνω αλλαγών...

και περισσότερη κούραση
λιγότερη χαλάρωση
περισσότερες ευθύνες


Μισογεμάτο:
Η αναγέννηση που θα έρθει

Από την άλλη.....
Το ξερό θα γίνει πράσινο.
Και το πράσινο θα γίνει και πάλι ξερό για να αναστηθεί!
Κι από τις στάχτες του το κάθε τι μπορεί
ξαναγεννηθεί!

Αν έχεις δύναμη μέσα σου 
τις αλλαγές θα αντέξεις...
και σαν άλλος χαμαιλέοντας θα προσαρμοστείς ξανά..
Και θα μάθεις να σου αρέσει.
Ή τουλάχιστον να κάνεις υπομονή!
Να σφίγγεις τα δόντια και να λες..
Μπορώ!
Αντέχω!
Και κάποτε θα έρθει η ανάσταση!



Καλή σας μέρα
@ριστέα


92 σχόλια:

  1. Καλημέρα, βοτσαλάκι. Να τις αγκαλιάζουμε τις αλλαγές, ε; Μας κάνουν να μαθαίνουμε πράγματα για εμάς που δεν γνωρίζαμε έως τώρα. Κάθε φορά που κάτι στραβό συμβαίνει λέω: "Ωραία! Τόσο καιρό κάναμε πρόβες! Ήρθε η σειρά της παράστασης!".

    Φιλί ανοιξιάτικο από Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα στο ξενιτεμένο βοτσαλάκι μου!
      Διδαχές! Βιώματα. Και συνεχίζουμε!
      Δεν περίμενα άλλη στάση από μια μικρή μαχήτρια!
      Σε φιλώ γλυκά!
      (Ξέρω ότι πιστεύεις σε μένα!)

      Διαγραφή
  2. καλημερα ποσο κουράγιο να χει ακομα η ψυχη για να αντέξει..τις τοσες αλλαγές.. μεχρι την ανάσταση.. ισως με την ζεστασιά της καρδιάς τα καταφέρουμε παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα κορίτσι μου!
      Δεν μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς όμως! Δεν γίνεται να παραιτηθούμε! Άρα προχωράμε! Όχι συμβιβασμό ! Κοιτάζουμε μπροστά! Σαν σύνθημα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αριστέα μου καταπληκτικό!!!! Εξαιρετική ψυχογραφία μέσα σε λίγες γραμμές με τον δικό σου γλαφυρό τρόπο !!!! ...φιλάκιαααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου πόση χαρά μου δίνει η ψήφος εμπιστοσύνης σου!
      Σε ευχαριστώ θερμά για όλα! ♥

      Διαγραφή
  4. Πολλές γλυκές καλημέρες, Αριστέα μου!! :) Τι υπέροχο το κειμενάκι σου, για άλλη μια φορά! Και τι θα ήταν άλλωστε η ζωή μας, αν δεν άλλαζαν οι μέρες, οι μήνες, οι εποχές, οι καταστάσεις, εμείς οι ίδιοι; Αυτό είναι το "αλάτι της", που δε μας αφήνει ποτέ, δυστυχώς η ευτυχώς, να βαρεθούμε. Αυτό είναι που θα μας κάνει και να καταλάβουμε πόση δύναμη κρύβουμε μέσα μας, αφού είμαστε ικανοί να παλεύουμε άξια και να προσαρμοζόμαστε σε τόσο διαφορετικές συνθήκες.
    Να 'χεις την πιο όμορφη ημέρα και το πιο φανταστικό φθινόπωρο, με υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα! Φιλάκια :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Μόλις διαπίστωσα ότι ακολουθείς και τα Βότσαλα! :))
      Χαίρομαι που σου άρεσε και που συμφωνούμε!
      Η ευχή σου για σήμερα έπιασε (ακόμα κι αν κουράστηκα σημασία έχει πάντα η γαλήνη της ψυχής)
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα! Πολύ ωραία και η σημερινή σου ανάρτηση! Υπάρχουν αλλαγές που επιδιώκουμε και άλλες που δεν καθορίζουμε. Οι πρώτες είναι καλοδεχούμενες, στις δεύτερες μαθαίνουμε να προσαρμοζόμαστε και να κάνουμε υπομονή...ώσπου να γυρίσει και πάλι ο ήλιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Σοφία μου:άλλες τις περιμένουμε με χαρά...άλλες αναγκαστικά τις δεχόμαστε! Το μόνο σίγουρο είναι ότι στην αρχή μια αναστάτωση επικρατεί!
      Ώσπου να γυρίσει ο ήλιος! Έτσι είναι!
      Φιλί τεράστιο!

      Διαγραφή
  6. Έρχονται στιγμές που πρέπει να αποδείξουμε αυτά που λέμε
    και να κάνουμε πράξη αυτά που πιστεύουμε...
    Στην πραγματικότητα δεν έχει να κάνει με τους άλλους ή με τις καταστάσεις, αλλά με τον εαυτό μας.
    Ας αδράξουμε την ευκαιρία λοιπόν, να του το αποδείξουμε!
    Είμαστε μαζί σου, κοντά σου΄ να είσαι δυνατή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανταίε μου μεγάλη και σωστή κουβέντα: από Εμάς αρχίζουν όλα! Το πώς τα δουλεύουμε μέσα μας!
      Σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου και για όλη τη στήριξη!
      Οφείλω πολλά σε κάποιους για εκείνες τις δύσκολες στιγμές ♥
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  7. Ζωγράφισες (πάλι), αλλά κι οι φίλες σου, που πήραν το πινέλο, δεν πάνε πίσω. Καλημέρα, αγαπημένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *και φίλοι

      Δεν είχα δει τον Ανταίο. :)

      Διαγραφή
    2. αχαχαα! Προσπαθούσα η γυναίκα με την κούραση που είχα να καταλάβω!
      Ναι και φίλοι!
      Δυναμική (και σημαντική) η παρουσία του!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ δεν σου είπα με αυτά και με αυτά ! ♥
      Να'σαι καλά κορίτσι!

      Διαγραφή
  8. Ωραία τα λες!!!
    Αν και προσαρμόζομαι εύκολα σε καταστάσεις και συνθήκες, δεν είμαι fun των (μεγάλων) αλλαγών...
    Καλημέρα, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε ούτε κι εγώ τις επιθυμώ! Αλλά τελικά τις αποδέχομαι!
      Φιλάκια κορίτσι μου! ♥

      Διαγραφή
  9. Για μια προσδοκία ζούμε
    και αναζητούμε να γεμίσουμε
    την χρυσή κούπα της ψυχής
    Όμορφες είναι οι αλλαγές
    γιατί κρύβουν το σπόρο
    της πρόκλησης


    φιλί καλή μου Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σπόρος της πρόκλησης..... Να΄ξερες πόσο πολύ μου αρέσουν οι προκλήσεις!
      Φιλάκια Ελένη μου :)

      Διαγραφή
  10. Καλή σου μέρα Αριστέα μου....πολύ όμορφη η σημερινή σου ανάρτηση και με κάλυψες για σήμερα :))))
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα φιλη μου! πολυ ομορφη αναρτηση! συμφωνω σε ολα! φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημερα! Δεν ξερω αν μπορω να σε νιωσω, εγω λατρευω τις αλλαγες, βαριεμαι πολυ ευκολα, δεν αντεχω τις αλλαγες που εχουν να κανουν με ανθρωπους μονο...
    Μπορω ομως να σε καταλαβω, να κατανοησω την ανησυχια σου και το αγχος σου. Το αντιμετωπιζεις υπεροχα ομως.
    Γιατι αλλαγη (φθινοπωρο) σημαινει ξερα δεντρα και κρυο και βροχη και δουλειες, σημαινει ομως και πορτοκαλι ξερα φυλλα, αρωμα κανελλας, ζεστη σοκολατα, χουχουλιασμα, αγκαλιες, μυρωδια απο φρεσκοβρεμμενο χωμα...
    Καθε εμποδιο για καλο, αυτο να θυμασαι.
    Φιλι πεταλουδισιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου το προσπαθώ. Με όση δύναμη έχω! Δουλεύω με το άγχος καθημερινά.
      Όντως κάθε εμπόδιο σε καλό!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ Αριστέα μου!
    "Τις αλλαγές πάντα στη ζωή μου τις φοβόμουν
    αλλά στο τέλος πάντα κατέληγα να τις καλωσορίζω!" το λέω συχνά στον εαυτό μου!
    Κοίταξε να δεις! Πέρσι τέτοιον καιρό μέχρι και πρόσφατα μμου ήρθαν (και στην οικογένεια όλη) τεράστιες/σοβαρές αλλαγές σε σημείο που λύγισα. Τώρα, στην παρούσα φάση από κόντρα, από ον λίγο εγωισμό, κάνω τις δικές μου αλλαγές, αυτές που θέλω εγώ... για να βρω και πάλι το πραγματικό χαμόγελό μου!
    Συμπέρασμα; Τελικά οι αλλαγές, για καλό είναι στο τέλος!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σου εύχομαι ολόψυχα πάντα να είσαι δυνατή. Ν αποδέχεσαι τις αλλαγές. Και τα εμπόδια ν αβγαίνουν μόνο σε καλό!
      Σε φιλώ γλυκά! :)

      Διαγραφή
  14. Να σφίγγεις τα δόντια και να λες, μπορώ! αντέχω!
    Αυτό ακριβώς!
    Σου εύχομαι δύναμη και χαμόγελο! Και όλα μα όλα θα φτιάξουν...τις αλλαγές εμείς τις καθορίζουμε ως καλές ή κακές και ποτέ δεν ξέρεις αν μια φαινομενικά άσχημη αλλαγή θα είναι όντως άσχημη ή πολύ καλή τελικά για εσένα!
    Πολλά Παρασκευιάτικα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου γλυκό, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι καλά! Και πάντα αισιόδοξη όπως σε γνώρισα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Έχουν και οι αλλάγές την ομορφιά και τη γλύκα τους!!!
    Να έχουμε ένα όμορφο και γεμάτο φθινόπωρο!!!
    #σχόλιο μετά από πολύυυ καιρό...
    Φιλιάαα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Έλενα! :)))
      Αντεύχομαι γλυκά κοπέλα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Αριστέα μου!
    Ήλιος με δόντια σου λέω, μα χαμογέλα!! :)
    Η συγκεκριμένη ανάρτηση περιέχει πολλές από τις τωρινές μου σκέψεις, γι αυτό και με άγγιξε πολύ!
    Όλα θα πάνε καλά.. ;) Μπορείς και αντέχεις...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διάβασα και στης Πέτρας για το σημερινό κρύο! Εγώ πάλι σήμερα ....έσκασα! :)))
      Εύχομαι όλα να πάνε καλά Παλόμα μου ...Ξέρω ότι τραβάς κι εσύ ζόρια! Τις καλύτερες ευχές μου σου στέλνω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Ωραία τα λες...
    Αλλά εγώ ειδικά τώρα, πες μου, τι να σχολιάσω περί αλλαγών;
    Κρατώ το "μπορώ" και το "αντέχω"!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ειδικά Έλλη μου , έχεις ειδίκευση στις αλλαγές!
      Και κράτησες τις λέξεις που σου ταιριάζουν απόλυτα!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή

  18. Νὰ γυρίζεις — αὐτὸ εἶναι τὸ θαῦμα -—
    μὲ κουρελιασμένα μάτια
    μὲ φλογωμένους κροτάφους ἀπ᾿ τὴν πτώση
    νὰ γυρίζεις
    στὴν καλὴ πλευρά σου.
    Πεσμένος αἰσθάνεσαι
    τὴν κόλαση ποὺ εἶναι ἡ αἰτιότητα
    τὸ στῆθος ὡσὰν συστατικὸ τοῦ ἀέρα
    τὰ βήματα χωρὶς προοπτική.
    Κι ὅμως στὴ χειμωνιάτικη γωνία ὁ καστανᾶς
    περιβάλλεται ἀπὸ σένα.
    Κόψε ἕνα τραγούδι ἀπ᾿ τ᾿ ἄνθη
    μὲ δάχτυλα νοσταλγικά.
    Νὰ γυρίζεις — αὐτὸ εἶναι τὸ θαῦμα.

    Τὰ πουλιὰ δέλεαρ τοῦ Θεοῦ, Νίκος Καρούζος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τους πανέμορφους πραγματικά στίχους που άφησες εδώ!
      Να γυρίσεις! Αυτό είναι το θαύμα!
      Να αντέχεις!

      Στο "όμως" είναι όλη η σοφία μαζεμένη!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. εχω μια περιεργη σχεση με τις αλλαγες.. απο τη μια τις κοιτω με επιφυλακτικοτητα, αλλα απο την αλλη τις θελω πολυ, δεν μπορω τη ρουτινα, το 'ιδιο΄συνεχεια..
    βεβαια ειναι κ καποιες που δεν τις θελουμε (τωρα μη πω οτι μια απο αυτες ηταν η αλλαγη στα μαλλια μου, θα ευτελισω τη συζητηση :P ), αλλα σιγουρα θα βρουμε κατι καλο κ εκει!
    για να δουμε τι θα μας φερει κι αυτο το φθινοπωρο!
    φιλια κ καλο σ/κ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Θυμήθηκε το "πρώην κοκκινομάλλα" και χαμογέλασα!
      Ας είναι! Όλα γίνονται με κάποιο σκοπό!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Εξαιρετικο , επιασες ολα οσα ολοι αισθανομαστε αυτο το καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πράγματι οι αλλαγές κάποιες φορές φοβίζουν...είναι όμως ένα βήμα παρακάτω και ένα βήμα παρακάτω είναι εξέλιξη!!!!
    Κάπως έτσι είναι τοποθετημένα στο δικό μου μυαλό, αυτός ο τρόπος μου δίνει κουράγιο να προχωρώ και να ελπίζω όσο μπορώ πως κάτι καλό θα συμβεί παρακάτω!!!
    φιλάκια γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξέλιξη! Ακριβώς! Όσο κι αν τρομάζει η αλλαγή είναι πάντως η αρχή της εξέλιξης!
      Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  22. " Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν" (Ηράκλειτος).
    Σ'αυτόν τον ποταμό, κυλά η βάρκα μας.
    Έχει ρεύματα, απότομες καμπές, ήσυχα πλατώματα και καταρράκτες.
    Τίποτα από αυτά δεν το καθορίζουμε εμείς.
    Εμείς κρατάμε μόνο, το κουπί και το πανί.
    Ποιος, τελικά, καθορίζει το ταξίδι;
    Σε φιλώ, συνταξιδιώτισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τραβάω κουπί κι ας βλέπω ίσα τον γκρεμό! Φτάνω στην άκρη. Πόσο φοβάμαι θεέ μου! Και τότε με τραβάει και πέφτω!
      Και ουαουυυυυυυυ φωνάζω και το απολαμβάνω!

      Δικό σου!
      Για την αγάπη που έχω πάρει από τόσο μακριά μα στη ψυχή μέσα είσαι βαθιά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. ❀ ✿ ❁❀ ✿ ✾ ❀ ✿✽ ❃ ❋❀ ✿ ❁❀ ✿ ✾ ❀

      Διαγραφή
    3. Είμαι πολύ κουτή. Βλέπω μόνο "κουτάκια"! ;;;

      Διαγραφή
    4. Καλημέρα Αννούλα μου.
      Λουλουδάκι σου έχω στείλει αλλά μάλλον δεν είσαι συμβατή από το τηλέφωνο :)))
      Κρίμα !
      Φιλάκια!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  23. Ανήκω σε κείνους που αγαπούσαν τις αλλαγές....
    Οχι πια όμως...
    Φτιάχνουμε τη ζωή μας όπως μας αρέσει.
    Κάποιες αλλαγές είναι για το καλύτερο...
    Οταν γίνουν λες...γιατί δεν το έκανα νωρίτερα;....
    Πάντα όμως θα υπάρχει λίγο άγχος....

    Πολλά φιλάκια Αριστέα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα θα υπάρχει το άγχος Σοφάκι μου! Και δεν τις αποδέχονται εύκολα οι περισσότεροι! μα είναι μέσα στη ζωή και τελικά μπορεί να είναι και για καλό!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  24. Πόσο μονότονη θα ήταν η ζωή χωρίς αλλαγές!!
    Φιλιά πολλά Αριστάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όλα αυτά δεν μπορεί να τα σκεφτεί και να τα επεξεργαστεί κανείς όταν είναι σε πτώση. Σε ελεύθερη πτώση, το μόνο που μετράει είναι η πρόσκρουση. Κι ανάλογα με τα συντρίμμια, προκύπτουν και τα πορίσματα... Δεδομένου ότι ο καθένας μας έχει άλλο χαρακτήρα, αλλά και άλλα προβλήματα, άλλοι τις αντέχουν τις αλλαγές και για άλλους είναι μοιραίες. Τι περίμενες από μένα κι εσύ ρε μάνα μου; Μισογεμάτο;; Χαχα! Στην τελική, κάποιος πρέπει να κρατάει τις ισορροπίες εδώ μέσα, αλλιώς, έτσι και σας αφήσω, θα μου γίνετε όλοι..."μισογεμάτοι"!!! Αφήστε την ανάσταση, καιρός για επανάσταση. Σε φιλώ γλυκά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελοκομείο μου εσύ!
      Έγραψες στο τέλος!
      Τι συνολάκια φορούν στην επανάσταση ;-) Ξέρεις εσύ που είσαι της καρταρομπίστ! αχαχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Φτάνει κάθε αλλαγή να μη στραγγίζει χρονικά τη διάθεση της προσαρμογής!
    Γλυκά κι απόλυτα γνωστά τα όσα γράφεις, Αριστέα μου! Κι εγώ για κάθε αλλαγή θέλω το χρόνο μου, δεν αφήνει ανεπηρέαστη την ψυχολογία μου.
    Εύχομαι καλή συνέχεια και να έχεις ένα όμορφο βράδυ! Φιλιά πολλά:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε αλλαγή θέλει το χρόνο της !
      Έτσι είναι Κατερίνα μου! :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Τώρα γιατί νόμισα πως το έγραψα εγώ;
    Αναφέρεσαι μονάχα στις αλλαγές του καιρού ή συνέβη κάτι πιο σημαντικό να χαρούμε όλοι;

    Το ποτήρι Αριστέα είναι πάντοτε μέχρι τη μέση.
    Όπως ακόμη και οι πιο δύσκολες ώρες έχουν 60 ακριβώς λεπτά.
    Τα πάντα είναι στο μυαλό και εξαρτώνται από τη διάθεση της στιγμής.

    Και να σου πω και κάτι για τις εποχές; Η καλύτερη εποχή είναι η Άνοιξη στην καρδιά.
    Καλό Σ/Κ σε όλη την παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές αλλαγές Πέτρο μου!
      Κι οι συνέπειες ή οι θετικές επιδράσεις θα φανούν στην πορεία! Προς το παρόν προσαρμόζομαι. Κι ίσως αλλάζω χρώματα. Να δέσω με το περιβάλλον.
      Πάντα θα προσπαθώ να το βλέπω προς το γεμάτο του! Ακόμα κι όταν τα μάτια θολώνουν από τα κλάματα...
      Σε φιλώ γλυκά!
      Καλό Σαββατοκύριακο !

      Διαγραφή
  28. Όμορφες οι αλλαγές αλλά ομορφότερο το καλοκαίρι
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το συζητώ .....κι εγώ λατρεύω το καλοκαίρι!
      Αλλά μόνο με την αλλαγή του σκηνικού το εκτιμούμε στο έπακρο κατά τη γνώμη μου!
      Φιλιά πολλά χαρά μου! ♥
      ..

      Διαγραφή
  29. η ζωή είναι ωραία! συ είπας, και έτσι είναι!!!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την! Από αλλού σε περίμενα αλλού μου βγήκες! αχαχα!
      Είναι είναι! Ακόμα και με τις δυσκολίες της ποτέ δεν χάνει τις ομορφιές της!
      Φιλιά Βαρβάρα μου!♥

      Διαγραφή
  30. Όπως γράφει κι η Έλενα παραπάνω.... πόσο μονότονη θα ήταν η ζωή δίχως αλλαγές! Όλα έχουν τον σκοπό τους... τον κύκλο τους... τίποτα δεν θεωρώ πως είναι τυχαίο στην ζωή μας κι εμείς... πρέπει να είμαστε έτοιμοι Αριστέα μου, να αρπάξουμε την αλλαγή ή να την απορρίψουμε...να συμβαδίσουμε μαζί της ή να γυρίσουμε την πλάτη μας... έτσι είναι η ζωή... γεμάτη σκαμπανεβάσματα και φιδογυριστά δρομάκια.... ψυχή χρειάζεται....

    σε φιλώ
    Καλό βράδυ να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λεβίνα μου.
      Κι εγώ το πιστεύω αυτό! Μαθαίνουμ την αξία του καλού μέσα από την απουσία του.
      Ακριβώς, τίποτα δεν είναι τυχαίο.
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Φιλιά πολλά!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

      Διαγραφή
  31. Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που τα βάζουν με δαίμονες καθημερινά. Αρρώστιες, απώλειες και ανέχεια. Και δεν χάνουν την πίστη τους. Η αλλαγή τους δεν είναι εποχική. Είναι ένας καθημερινός αγώνας επιβίωσης.
    Εμείς τι να λέμε; Πώς έχει υγρασία; Αχάριστο μου φαίνεται.
    Αριστέα μου κλέβω λίγη απ' την αστείρευτη αισιοδοξία σου και τη θετική σου ενέργεια. Και χίλια μπράβο για τη στάση που έχεις στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως έχεις δίκιο σε όλα αυτά. Η αναφορά στην εποχιακή αλλαγή ήταν καθαρά συμβολική! Μιλούσα για τις μεγάλες αλλαγές στη ζωή μας. Αυτές που οι ειδικοί τις κατατάσσουν ψηλά στην κλίμακα του άγχους.
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τη ψήφο εμπιστοσύνης!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και ευχές για ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  32. Οι αλλαγές όταν γίνονται για να εναλλάσσουν το αισθήματα σπάζοντας τη μονοτονία της διάρκειας, είναι θεμιτές και αναγκαίες.
    Όταν γίνονται υποχρεωτικώς... δεν είναι μόνο αλλαγές αλλά είτε απώλειες, είτε εξαναγκασμοί...
    Η φύση κάνει τον κύκλο της, και μαζί της κι εμείς. Η Περσεφόνη ξεκίνησε για τον Άδη (στην αγκαλιά της γης, που λέει και το τραγούδι) για να τη νοσταλγήσουμε και να την προσμένουμε. Αρκεί να την έχουμε «μέσα μας» και να μη τη λησμονήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα το έθεσες! "Αρκεί να την έχουμε «μέσα μας» και να μη τη λησμονήσουμε"!
      Αρκεί να μη λυγάμε !
      Καλή σου μέρα!
      Καλό ΣΚ να έχεις!

      Διαγραφή
  33. Και όλα αυτά τα διαβάζει ο άνθρωπος που 1 χρόνο και 3 μήνες δεν μπορεί να προσαρμοστεί σε ξένο περιβάλλον και πηγαινοέρχεται...
    Εύχομαι και ελπίζω να προσαρμοστείς και να συνηθίσεις εύκολα, και να ανακαλύψεις μια νέα ομορφιά που ως τώρα αγνοούσες ;)
    Όλα για καλό... όπως λες κι εσύ... έρχεται η ανάσταση...
    Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ κι αν έχεις ζήσει αλλαγές Αλέξανδρε! Γνωρίζεις από πρώτο χέρι όλες τις εσωτερικές αλλαγές!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές !
      Εύχομαι όλα να πάνε καλά και σε σας!
      Να προσέχεις το αγγελάκι σου! :))))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Μα τώρα ρε παιδί μου πως γίνεται και με το κείμενο σου οι αλλαγές μοτ φαίνονται παιχνιδάκι ενώ πριν...βουνό ολόκληρο???Ξέρεις τι γινεται ε?Νομίζω πως οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουμε εμπιστοσύνη στον εαυτό μας....Γιατί κανονικά πρέπει να ξέρουμε πως η αλλαγή σε αλλάζει και εσωτερικα. Σε ανανεώνει. Σε κάνει πιο σοφο. Πιο έτοιμο....Καλό βράδυ καλή μου. Υπέροχο κείμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μάκη ! Μακάρι να είναι πάντα έτσι στο τέλος όλες οι αλλαγές στη ζωή μας! Το μόνο σίγουρο είναι ότι μας διδάσκουν! Το αν θα γίνουμε σοφοί εξαρτάται από τις εσωτερικές διεργασίες μας και σκέψεις που θα κάνουμε! Να μην περάσουν έτσι από πάνω μας....
      Φιλιά πολλά!
      Καλό ΣΒ να έχεις!

      Διαγραφή
  35. Καλησπέρα Αριστέα μου!!! Τι να σου πω περί αλλαγών; Έχω μάθει πια να προσαρμόζομαι σαν χαμαιλέοντας όπως γράφεις!! Με υπομονή και αντοχή....
    Αν γίνει διαφορετικά είναι χαμένες μέρες ζωής και δεν ξέρω αν θα ζω την επόμενη για να τις αναπληρώσω!!
    Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά αισιόδοξη!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παρασκευούλα μου!
      Ολόψυχα εύχομαι να είσαι οπλισμένη με υπομονή κι αντοχή! :)))
      Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  36. Καλά ξημερώματα,μικρό μου!
    Επειδή μάλλον το φέρνω καρμικό,κι όσο φοβάμαι τις αλλαγές-τόσο έρχονται από παντού (υγεία-εργασία-προσωπική σχέση κτλ...) θα μας ευχηθώ "καλή δύναμη" μέχρι να φτάσουμε στη γαλήνη και την ισορροπία που αποζητάμε!
    Φιλιά κι αγκαλιές και χαμόγελα πλατιά!
    ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
    ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 6:13 ; Τι βάρβαρες ώρες είναι αυτές Κορίνα μου;
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Να'σαι καλά και μαχητική!
      Φιλιά πολλά!
      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις! :))

      Μου αρέσει η αισιοδοξία αλλά κι η δύναμη που έχεις! :)))

      Διαγραφή
  37. Οι αλλαγές δεν είναι απαραίτητα κακές... θέλουν μόνο το χρόνο τους για να τις συνηθίσουμε και να προσαρμοστούμε :)
    Πού θα πάει, θα έρθει και η άνοιξη και θα ανθίσουν πάλι όλα :) στην καρδιά μας :)
    Καλά να'μαστε να τα αντιμετωπίζουμε όλα με χαμόγελο, άλλωστε όλα μέσα στη ζωή είναι :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι καρδούλα μου! Στην αρχή τρελαίνεσαι! Αγχώνεσαι! Μετά θα δεις....
      Εύχομαι οι αλλαγές στη ζωή σου να είναι πάντα για καλό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  38. ειναι φυσικό..σε κάθε αλλαγή να νοιώθουμε αλλιώς...αγωνία,αγχος κλπ... οσο για την εποχή αυτή , δε τη θελω δε μου αρέσει καθόλου...από τη μια μέρα στην αλλη μύρισε χειμώνας...μπρρρ....ωραίες οι φωτος σου και το κειμενο ολο..φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Το ξέρω ότι αντιπαθείς το χειμώνα! Υπομονή! Θα περάσει! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  39. Πόσο μου άρεσε αυτό που έγραψες... Πιο πολύ μου άρεσε πως πάνω που πήγα να μελαγχολήσω, ήρθαν οι υπέροχες εικόνες και μου θύμισαν πως θα έρθει ξανά η αλλαγή... Από την ανάποδη αυτή τη φορά...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Τώρα πήρα είδηση το σχόλιο!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  40. Αλλαγές...άλλες καλοδεχούμενες, άλλες όχι και τόσο...οι μόνες που με φοβίζουν ωστόσο είναι εκείνες που φέρνει ο θάνατος..και όχι ο δικός μου εννοείται...
    Άσε δε θέλω να το βαρύνω...όλα τα άλλα πάντως παλεύονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μου αρέσουν οι αλλαγές. Τις καλωσορίζω πάντα και τις δουλεύω, ψάχνω να βρω το καλό μέσα απο αυτές!!!
    Αριστεάκι μου καλό, συγνώμη που έλειψα καιρό. Γενικά δεν ήμουν στα καλά μου. Δεν ήθελα να σε επισκεφθώ έτσι. Εσύ διαβάζεσαι σαν το καλό κρασί:)
    Πάνω να διαβάσω ότι έχω χάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη μου! :))))
      Εύχομαι όλα να είναι καλύτερα τώρα!
      Δεν ήθελα να φανώ αδιάκριτη για αυτό και δεν ενόχλησα!
      Σε ευχαριστώ πολύ που δεν με ξεχνάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή