Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Το εργαστήρι πήρε φωτιά..... μέρος 1ο

Μου αρέσει να περιμένω τη λήξη των Συμποσίων και 
λοιπών δρώμενων/κληρώσεων
έτσι ώστε να δημιουργώ με βάση ... τον άνθρωπο.

"Και τι φτιάχνεις @ριστούλα μου για μια ντεκουπατζού 
πρώτης κλάσεως και χρυσοχέρα γενικώς και ειδικώς"; αναρωτήθηκα 
το Σαββατοκύριακο απλώνοντας μπροστά μου τα διαθέσιμα υλικά μου.
Νομίζω ότι ένα νεσεσέρ και ένα μπουκαλάκι με άρωμα,
διακοσμημένα ρομαντικά και vintage από τα χεράκια μου ,
θα χαροποιήσουν την νικήτρια του 5ου Συμποσίου Ποίησης, Κλαυδία μας!
Για την νικήτρια της κλήρωσης 
ένα μπουκάλι vintage με τις δαντελίτσες του και τις τσαχπινιές του 
είναι ό,τι πρέπει!
Η μπροστινή του πλευρά....
.....και η πίσω !
Τέλος....
αυτά δεν είναι σοκολατάκια!
είναι τμήμα της τσαντούλας που έφτιαξα επίσης το διήμερο.
δώρο (κι αυτό) για μια φίλη!
 Όχι δεν τρελάθηκα κι έγραψα
αυτά δεν είναι σοκολατάκια!!
Η φίλτατη Νάσια 
(αν θυμάστε τη μπλούζα αερόστατο την είχε περάσει για πίτσα)
ξαναχτύπησε, στο φέις αυτή τη φορά,
σχολιάζοντας ότι τα λελουδικά μου τα πέρασε 
άκουσον, άκουσον.... για σοκολατάκια!
Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται! ☺
Τελικά μου τη λέει..πρέπει να βγούμε το συντομότερο για ...μάσες!

συνεχίζεται.....
Αύριο με χαρά θα φιλοξενώ την Ινώ 
και τη συμμετοχή της στο 5ο Συμπόσιο 

Καλή σας μέρα
@ριστέα
Τα σχόλια θα ανοίξουν όταν ολοκληρωθούν οι σχετικές αναρτήσεις
"το εργαστήρι πήρε φωτιά" με την παρουσίαση 
όλων των πρόσφατων δημιουργιών μου.