Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

" Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμη πλούσια!" #12


Έχω κάποιες μέρες που ήθελα να κάνω αυτή την ανάρτηση.
Να σας εξομολογηθώ ότι είμαι πλούσια.
Πολύ, λίγο, δεν έχει σημασία.
Όταν είσαι πλούσιος, τι ρόλο παίζει το επίθετο μπροστά;
Ο πλούσιος είναι πλούσιος! Finito! 
Μη κοιτάτε που αυτοί που "κατέχουν"
θέλουν να αποκτούν διαρκώς περισσότερα... 
Η απληστία αγαπητοί μου... η απληστία!

Κι όλο κάτι άλλο τύχαινε κι όλο είχα δεύτερες σκέψεις...
Όχι καλέ, δεν φοβήθηκα την εφορία!
"Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος" δεν λένε;
Ας έρθουν να μετρήσουν...
Είναι που κάθε φορά άλλαζα τους λόγους που με θεωρώ πλούσια.
Γιατί ότι με θεωρώ ως τέτοια είναι δεδομένο σας λέω!


Σκεφτόμουν που λέτε πόσο τυχερή κι ευλογημένη έχω υπάρξει,
ως τώρα, στη ζωή μου.
Αν και δεν διορίστηκα ποτέ, δεν πιάστηκα από το δημόσιο,
(το όνειρο των περισσότερων Ελλήνων της γενιάς μου,
την εποχή των μεγάλων μισθών, των μεγάλων αδειών,
των επιδομάτων και των προνομίων!)
κι ίσως δεν πάρω και σύνταξη ποτέ (τι ίσως ...σχεδόν βέβαιο είναι!)
δόξα τω θεώ, οι σπουδές μου πάντα μου έδιναν δουλειά.
Αλλά ακόμα κι άνεργη, εγώ τα κουτσοπαλεύω!
-Και τι; Αυτό κοπελιά το "κουτσοπαλεύω" το θεωρείς πλούτο;

"ταπεινοσύνη"
η φωτό με την οποία πήρα μέρος στο  13ο Φωτογραφίζειν

Αναλόγως.
Πιστεύετε ότι τα χρήματα δίνουν τη χαρά και την ευτυχία σε κάποιον;
Είναι η οικονομική ευμάρεια το ζητούμενο;
Εγώ πάντως μεγάλωσα πιστεύοντας σε αξίες, σε ιδανικά.
Διαβάζοντας την ιστορία μας και θαυμάζοντας...
Μεγάλωσα και ζω ακόμα στο ίδιο σπίτι, με κήπο και περιβόλι,
με ζωντανά όλων των ειδών, οπωροφόρα δέντρα και καθαρό αέρα.
Μεγάλωσα σε γειτονιά, παίζοντας τα μήλα και το κορόιδο,
και γδέρνοντας τα γόνατα και το κεφάλι
από τις τούμπες με το ποδήλατο...
Αλλά αυτές οι γδαρσιές είναι ο θησαυρός μου.
 Γιατί μου θυμίζουν τις παιδικές φιλίες, το ομαδικό πνεύμα, την ανεμελιά,
την αγάπη!


Και θα μπορούσα να απαριθμήσω πολλούς λόγους 
που θεωρώ όχι μόνο εμένα αλλά όλους τους Έλληνες
τυχερούς και πλούσιους.
Λόγους για τους οποίους μας ζηλεύουν οι εταίροι μας!
Για αυτό και εποφθαλμιούν τη γη μας,
τις θάλασσες, τα νησιά μας, τον αέρα που αναπνέουμε!
Θα μπορούσα να μιλήσω για την ιστορία μας, τον πολιτισμό μας, 
τη γλώσσα μας...
Μα δεν θα κάνω μνημόσυνα με ξένα κόλλυβα!


Μετά από πολλή περίσκεψη 
κατέληξα πως ο δικός μου πλούτος είναι η αγάπη.
Αυτή που δέχομαι. Αυτή που δίνω.
Γιατί για μένα είναι το μοναδικό αγαθό που όσο κι αν δώσεις
δεν ξεμένεις από αυτό!
Δεν σώνει... πώς το λένε;
Κι εμείς εδώ, στην μικρή πατρίδα μας μάθαμε να δίνουμε με τη ψυχή μας...
Μπορεί πάντα να υπάρχουν κάτι τέρατα, αχάριστοι ή "πωλητικοί",
που αντί να δώσουν παίρνουν και γδέρνουν,
αλλά εγώ μιλάω για τον μεροκαματιάρη, το διπλανό μας,
τον γείτονα, το φίλο.
Δεν μπορεί ... Θα έχεις κι εσύ ένα δότη αγνής αγάπης στη ζωή σου...
Ή μπορεί να είσαι εσύ!


Εγώ για αυτό με θεωρώ πλούσια λοιπόν.
Κι η ανάρτηση αφιερώνεται... εξαιρετικά!
Στα απλόχερα χέρια!

Καλή σας μέρα!
@ριστέα

Με το παραπάνω κείμενο συμμετέχω
Η ιδέα ξεκίνησε από την Αντωνία που στο blog της έκανε ανάρτηση 
με αυτό τον τίτλο, θέλοντας να θυμίσει και να καταγράψει 
όλα εκείνα  που κάνουν τον Έλληνα "πλούσιο"!...

Όλες οι αναρτήσεις του κινήματος ως τώρα
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμα πλούσια (#1)
(γράφει η @ntonia στο blog της topaiziko)
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμα πλούσια (#2)
(γράφει η mama-Irini στο blog της mamadoistories)
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμη πλούσια (#3)
(γράφει η Αλεξία στο blog της momyof6)
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμη πλούσια (#4)
(γράφει η Κωνσταντίνα από το blog της handymamacrafts)
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμη πλούσια (#5)
(γράφει η Μαρία από το blog της megalono-megaloneis-megalonei)
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμη πλούσια (#6)
(γράφει η Ρεγγίνα από το blog της mamareggina)
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμα πλούσια (#7)
(γράφει η Τούλα από το blog της lolmomsworld)
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμα πλούσια (#8)
(γράφει η Βιολέτα από το blog της violepat)
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμα πλούσια (#9)
(γράφει η ομάδα Περιπατητές Μαρκοπούλου - Πόρτο Ράφτη)
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμα πλούσια (#10)
(γράφουν η Μαρίνα και η Όλγα από το blog τους toperiodikomas)
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμα πλούσια (#11)
(γράφει η Χριστίνα από το blog τους missionparenthood)
- Ευρώπη, μάντεψε... εγώ είμαι ακόμα πλούσια (#12)
(γράφει η Αριστέα από το blog της "Η Ζωή είναι ωραία")

Μπορείτε να συμμετέχετε και εσείς στο Κίνημα ''πλουσίων'' Ελλήνων
γράφοντας την ανάρτηση σας με τους λόγους, 
για τους οποίους αισθάνεστε πλούσιοι, υπό τον κοινό τίτλο  
"Ευρώπη μάντεψε... Εγώ είμαι ακόμη πλούσια-πλούσιος"
Στο facebook έχει δημιουργηθεί και η ανάλογη ομάδα.
Τώρα και σε blog !

Οι φωτογραφίες είναι όλες από το αρχείο μου.
Νομίζω ότι είναι ο κόσμος μου και ο πλούτος μου μαζί.
Τα σχόλια είναι ακόμα απενεργοποιημένα και ζητώ συγγνώμη.
Την Κυριακή θα τα πούμε μαζί με τον καφέ μας! ☺