Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Ένα "άλλαξε το" εκτός συναγωνισμού!

Μια δημιουργία του 1950.
Στις φυλακές Κορίνθου.
Φιλοξενείται εκτός συναγωνισμού στο "Άλλαξε το".
Και χωρίς το "πριν" το οποίο θα ήταν αδύνατον να έχει φωτογραφηθεί Τότε!

Μια δημιουργία με ιστορία 
αφού ανήκει στον αγωνιστή της Εθνικής Αντίστασης
Γιώργη Κάβουρα, πατέρα του Τάσου Κάβουρα, που πολλές φορές
έχει φιλοξενηθεί στον χώρο μου
και θα περιλαμβάνεται και στο βιβλίο που είναι υπό έκδοση.
(σημ: "Σαν τα στάχυα τα ψηλά οι αναμνήσεις")

Διαβάστε ένα εξαιρετικό αφιέρωμα που είχε κάνει η Μαρία Κανελλάκη
στον αγωνιστή Γιώργη Κάβουρα.

" Ένα κόντρα πλακέ το διασκεύαζα και το κοσμούσα με κολάζ 
μικρά φυλλαράκια επίχρυσα. "
" Όμως και μια άλλη δραστηριότητα ξεκίνησα. 
Έφτιαχνα κορνίζες για φωτογραφίες. 
Ένα κόντρα πλακέ το διασκεύαζα και το κοσμούσα με κολάζ
 μικρά φυλλαράκια επίχρυσα. 
Έδωσα αρκετά σε συγκρατούμενους και κάπως βολεύτηκα οικονομικά. 
Όμως και αυτή η επιχείρηση έπεσε έξω 
γιατί εμπιστεύτηκα τον πατριώτη (φίλο μου) Δαμιανό να μου τα πουλήσει 
έξω από τις φυλακές αλλά ποτέ δεν είδα λεφτά 
ούτε και κάποια εξήγηση μου έδωσε , 
ούτε μπορούσα να πω κάτι γιατί ήμουν φυλακισμένος 
δίχως κανένα δικαίωμα αναζήτησης του δίκιου μου.
 Επίσης έφτιαξα και
λίγα ξυλόγλυπτα μικροαντικείμενα τα οποία όμως ήταν ασύμφορα 
γιατί είχαν πάρα πολλή δουλειά και μικρή τιμή."
(το απόσπασμα περιλαμβάνεται στο υπό έκδοση βιβλίο)

Διαγωνισμός " Άλλαξε το! "

Δέκα μέρες ακόμα στη διάθεση σας να "αλλάξετε" κι εσείς
κάτι και να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό. Οι όροι βρίσκονται εδώ.

Καλή σας μέρα
@ριστέα