Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

@iris speaking: Ο Αστραχάν, η εμετική σαβουρόπιτα και οι μολόχες!




Θα σου πω την αμαρτία μου ...
Τούτη τη φορά, η εκλογική περίοδος έχει περάσει για μένα 
σαν επιδημία ανεμοβλογιάς.
Ξένη!
Είναι σαν να γνωρίζω ότι υπάρχει μία έξαρση της ασθένειας,
ο κόσμος ασχολείται διαρκώς με αυτή,
μιλάει για την ταλαιπωρία του,
αλλά εγώ είμαι παντελώς αδιάφορη καθώς την είχα περάσει 
στα μικράτα μου κι έχω πάθει ανοσία.

Κάνω υπομονή και λέω, θα την περάσουν όλοι και θα πάψουν 
έπειτα να ασχολούνται και να με ζαλίζουν!
Τόση η απογοήτευση.

Έχω μία ηλίθια βεβαιότητα ότι η πολιτική είναι μία αρρώστια 
που ασχολούνται μαζί της όταν υπάρχει έξαρση..
Όταν την περνάς, έχεις έπειτα ανοσία.
Σε προσπερνάει.

Προσωπικά με ξεπερνάει το γεγονός ότι με θεωρούν 
πρόβατο, χαζοβιόλα, αμνήμονα!
Τυχαία έπεσα πάνω σε σποτάκια, τηλεοπτικά 10λεπτα, λόγους πολιτικούς.
Νόμιζα πως ζω σε μία άλλη εποχή.
Μαυρογιαλούρου και βάλε.
Για πόσα κιλά χάπατα μας περνάνε;

Δεν ξέρω αν οι πολιτικοί μας έχουν επαφή με την πραγματικότητα, 
τι παραισθησιογόνα παίρνουν, 
ποιες γνώσεις έχουν ή δεν έχουν, 
το σίγουρο όμως είναι ότι είναι ανίδεοι από.... παιδαγωγική!
"Και τι δουλειά έχει μανίτσα μου η παιδαγωγική στην πολιτική;"
θα (με) ρωτήσεις εσύ γουρλώνοντας ίσως και τα ματάκια σου....

Έχει, πώς δεν έχει. 
Αν είχαν γνώση της παιδαγωγικής 
δεν θα ασχολούνταν με τα αρνητικά των άλλων 
αλλά με τα θετικά της παράταξης τους, με το πρόγραμμά τους.
Είδες εσύ μανούλα μου κάτι τέτοιο;
Τι κάνουν όλοι τους, μηδενός εξαιρεμένου;
Ανοίγουν το στόμα τους και κάποιον άλλον θάβουν.
Για τα δικά τους λάθη, κουβέντα.
Το γιατί να τους προτιμήσουμε το πάνε δια του αποκλεισμού.
Των άλλων.

Καθένας έχει βρει τον μισητό του αντίπαλο και με αυτόν ασχολείται.
Πιο παιδαριώδη συμπεριφορά από ανθρώπους με άσπρα μαλλάκια
οι περισσότεροι αλλά και με άσπρες μουστάκες 
δεν θα μπορούσα να βρω!

Κι ύστερα θα μου πεις κι εσύ για τη σπουδαιότητα της ψήφου, 
για τη ζωντανή έκφραση της δημοκρατίας κι άλλα όμορφα...
Bullshits!

Για αυτό σου λέω...
Ο κόσμος περνάει ανεμοβλογιά αυτή την περίοδο, αλλά εγώ αδιαφορώ.
Την πέρασα.
Έκανα προσπάθειες να μην ξυστώ και αφήσω σημάδια. Τότες...
Έκανα υπομονή, την άντεξα, κάποτε.

Δεν μπορώ άλλο!
Τους βαρέθηκα. Όλους!
Αηδίασα.
Μπούχτησα!
Έγκωσα από τη μασαμπούκα τους (και) στην πλάτη μου.
Δεν έχω άλλη πλάτη να τους αντέξει.

Δεν ξέρω ως την Κυριακή (κοντή γιορτή) τι θα κάνω.
Ξέρω μόνο ότι πια δεν περιμένω τίποτα!

Καληνύχτα Κεμάλ θα πω...
και θα πάω να τελειοποιήσω δύο κρακελαρισμένα μπουκαλάκια,
για τα κορίτσια που τα κέρδισαν χτες.





Κι εσείς αλλάξτε ό,τι μπορείτε 
γιατί στην πολιτική μόνο κύκλους βλέπω ..
Φαύλους!


_______________________



ΥΓ: Α... ο Τίτλος..
Δεν βγάζει (ακριβώς) νόημα...
Γιατί βγάζουν οι λόγοι των πωλητικών μας;

Αν γκουγκλάρεις για φωτό στο λήμμα σαβουρόπιτα
σε βγάζει σε αυτές τις εξαιρετικές φωτογραφίες ☺
Δεν είναι φοβερό;
Όσο για τις μολόχες θα μας χρειαστούν.
"Καταλαγιάζουν από το τσούκνισμα" ήξερα από μικρούλα!
Και λειτουργούν και ως αποχρεμπτικό αλλά και κινητικό του εντέρου. 
έμαθα ψάχνοντας λίγο περισσότερο.
Μένει να δούμε ποιος θα είναι ο Αστραχάν την Κυριακή
και ποιος το άλογο κούρσας!


ΥΓ2: Μια εξαιρετική ανθολογία μερικών σιχαμάτων τη βρίσκετε εδώ!