Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Διαγωνισμός " Άλλαξέ το! #2 " Οι συμμετοχές, Μέρος 3ο





Συμμετοχή #23
Σου έχω πει ότι είμαι μαζώχτρα.
Ευτυχώς που δεν είμαι η μόνη! 
Υπάρχουν κι άλλες φιλενάδες.
Και παίρνουν άχρηστα κουτιά και φτιάχνουν
τις πιο όμορφες μπιζιουτιέρες!
Όχι πες μου ..δεν είναι όνειρο;







Συμμετοχή #24
Ένα τασάκι δαπέδου, 
από αυτά που είχαν στις δημόσιες υπηρεσίες,
όταν επιτρεπόταν το κάπνισμα,
με ζωγραφική στο χέρι, προσέξτε το,
έγινε θήκη για τα χαρτιά περιτυλίγματος και συσκευασίας δώρων.
Συμπέρασμα....Η απαγόρευση του καπνίσματος
δεν σώζει μόνο ζωές...
Σε βοηθάει να οργανώσεις τα πράγματά σου 
αλλά να πάρεις μέρος και στο Άλλαξέ το! ☺






Συμμετοχή #25
Α, οι κολοκύθες έχουν πέραση!
Πάντως από το κεφάλι μου δεν είχε περάσει 
ούτε σαν σκέψη
ότι με πηλό και χρώματα ακόμα και οι κολοκύθες
γίνοται...κουκλιά!






Συμμετοχή #26
Βαρέθηκες το ρολόι σου  στο μονότονο άσπρο του;
Με ανάγλυφα, ντεκουπάζ και κέφι 
του δίνεις χρώμα και στυλ!







Συμμετοχή #27
Ένα καφάσι πλαστικό
 έγινε εδώ ένα πουφ για το καθιστικό!
Πουφ! 
A piece of cake!
Περιμένω την ανάρτηση μετά να πιάσω δουλειά!
Α ναι, πρέπει να βρω και καφάσι! ☺



Συμμετοχή #28
Η πεταμένη αντίκα !
Έτσι μου προλόγισε το Πριν η φιλενάδα.
Χωρίς βάση... ο καθένας μας θα την είχε πετάξει 
τούτη την περίεργη, φθαρμένη, ξύλινη κατασκευή.
Όχι όμως η φιλενάδα, που της έβαλε μια στρογγυλή βάση 
και τη μετέτρεψε σε ένα ασυνήθιστο...
τραπεζάκι-κομοδίνο-γωνιά...
Να'το κι άλλο shabby, με το παχύ το σσσου!
Πετάει η ομάδα, πετάει
(αλλά όχι τα άχρηστα και τα χιλιοφθαρμένα)







Συμμετοχή #29
Είδες κουάκερ και σκέφτηκες σίγουρα:
Η @ριστέα παίρνει μέρος στα κρυφά!
Αχαχα όχι, δεν είναι δική μου η αλλαγή,
αλλά μου μπήκαν ιδέες!
Τόσα κουτιά από κουάκερ 
περνάμε από τα χέρια μου....






Συμμετοχή #30
Και φθάσαμε στο τέλος.
Last but not least  
που λένε και στο Αμέρικα (όπου γεννήθηκα).
Σκελετός από  συνδετήρες, 
ντυμένος με αλεύρι,λεπτά σύρματα και κόλλα
έφτιαξαν ένα ...μπονζάι θα το πω εγώ, 
σε ελιά φέρνει θα πεις εσύ ...
αλλά εκεί θα τα χαλάσουμε;
Σημασία έχει ότι ζήλεψα!
όπως ζήλεψα και με τις 30 συμμετοχές!



Μπράβο σε όλους!
Πραγματικά!
Όλες οι αλλαγές σας ήταν υπέροχες!
Η κάθε μια είχε την χάρη της και την ομορφιά της.
Άλλες είχαν έμπνευση, άλλες φαντασία, 
άλλες κούραση και πολλή δουλειά!
Είστε όλοι νικητές
γιατί τις αλλαγές τις έχετε και τις καμαρώνετε!

Πάμε να ψηφίσουμε;
Μπες εδώ και ψήφισε.


___________________________


(και για όσους δεν είχαν δει τη δική μου 
εκτός συναγωνισμού συμμετοχή
πατήστε εδώ )