Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

25 Λέξεις και μια θηλιά!


Θηλιά.
απαπα!
το αφεντικό τρελάθηκε!



#1
Μετρούσε τις ώρες αχόρταγα, ώσπου να ξημερώσει.
Λες και το λιγοστό φως από το τζάμι θα τη λύτρωνε από το φόβο
Δεν έβλεπε τη φυλακή.



#2
Πτέρυγα "εγκατάλειψη ζωής"
Μη μετράς τους σοβάδες
Μην κρυφοκοιτάζεις απ' το τζάμι.
Σπάστο και πάρε ανάσες!
Χτες!



Θα νόμιζε κανείς με τούτα και με κείνα ότι είμαι μέσα στη θλίψη!
Ότι είμαι ένα βήμα πριν το απονενοημένο ....
Μα δεν φταίω εγώ καλοί μου άνθρωποι!
Αλήθεια σας λέω...
Δεν φταίω εγώ αν η Μαρία μας επέλεξε μια σκοτεινή φωτογραφία
για τις 25 Λέξεις #2
Τώρα θα μου πεις στο 18ο Φωτογραφίζειν ποιος έστειλε μια 
ανατριχιαστική θηλιά-αντιφέγγισμα στον τοίχο;

Εντάξει ήταν καθαρή τύχη που πέτυχα τούτη τη σκιά στον τοίχο
της αποθήκης μας.
Να'ναι καλά ο Μαξ που τον είχα χάσει και τον έψαχνα...
αχαχαχα!
Αφού σας λέω:
Χαζό παιδί, χαρά γεμάτο είμαι!
εξακριβωμένο αυτό

Ευχαριστώ πολύ όσους με τίμησαν με τη ψήφο τους.
Η πόρτα των σχολίων θα ανοίξει από αύριο. 
Μάλλον!
(τρομερή είδηση)

Εγώ χορεύω στο μιούζικαλ "Πυρετός στο εργαστήριο"
οπότε δείξτε ολίγη κατανόηση...ακόμα!
Έχω πολλές κληρώσεις ως το τέλος του μήνα!
Πρέπει να ετοιμάσω δώρα.
Δώρα πολλά!

Φιλιά κατάμουτρα!
@

Ιστορίες της Νύχτας

Η νύχτα μας διανύει τις τελευταίες της μέρες.
Δες εδώ ποιοι και τι μας έχουν δώσει ως τώρα.
Από χτες σου έχω 
την Μαριάννα, στον Οnirokosmo
 με την ιστορία
Αγαπημένη μου μικρούλα

και σήμερα
Συζήτηση με το φεγγάρι,
από τη mariakat, στο My Dreamland