Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Σας βγάζω ... δίσκο!


Διακόπτω τις xstmas edition αναρτήσεις μου για να σας βγάλω δίσκο.
Όχι δεν μαζεύω φράγκα.
Που δεν θα'ταν άσχημο τώρα που το καλοσκέφτομαι!
Τον έκαμα κι αυτόν χρονιάρες μέρες, για του Αγίου Νικολάου.
Να μην τον περιφέρω περιχαρής;
Την κούραση του την είχε κι αυτός.

"Θέλω έναν vintage δίσκο" με είπανε.
Κι εγώ τον έκαμα!
Ντεκουπάζ, το πρασινάκι τριγύρω κι από κατω, δικής μου 
κατσκευής και πολύ το χάρηκα, γιατί τελευταία παίζω πολύ έτσι
και φτιάχνω τις δικές μου αποχρώσεις και τέλος λίγη χρυσή πατίνα!
Και φυσικά βερνίκωμα!

Εδώ βρίσκεις την υπόλοιπη ...δισκογραφία μου!
Είπαμε έχω βλέψεις για πλατινένιο!

Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

Διαβάστε σήμερα 
στη Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

από τη Μαρία Νι, στο Κείμενο
Το θαύμα των Χριστουγέννων
&
παρακολουθείστε
όλες τις Χριστουγεννιάτικες ιστορίες μας
*
Χωμένη στου εργαστηρίου τη θαλπωρή σας στέλνω γλυκό φιλί
Τα παράθυρα επικοινωνίας θα ανοίξουν αύριο
αφού τρέχω η δόλια, τρέχω μόνη μου 
και βγαίνω και δεύτερη! ☺
@