Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Ανακεφαλαίωση!


Μπαίνω κατευθείαν στο ζουμί γιατί βιάζουμαι.
Θα στα πω, όχι τα κάλαντα, αλλά όχι τώρα 
αγάπη μου!

Πάμε που σου λέω, γιατί είναι και πολλά!

Η Αλεξάνδρα μας επέστρεψε μετά από καιρό 
στο Ένα κουμπί στο φεγγάρι 
και ήρθε και φορτσάτη.
Σήμερα έχει τρεις Ιστορίες~
η μία πάει κατευθείαν στη 
Μικρή Χριστουγεννιάτικη Ιστορία!
μας σερβίρει σήμερα κι αν κρίνω από τον τίτλο
πάει να με ξεπεράσει στη δική μου χθεσινή ιστορία...

Η Πεταλουδίτσα μας Χριστίνα 
στέλνει το δικό της 
Γράμμα στον Άγιο Βασίλη
ή αλλιώς
γιατί τι σόι καθηγήτρια αγγλικών θα ήταν αλλιώς μου λες;

Το μυρωδάτο κανελλάκι μου 
κάνει και δεύτερη εμφάνιση
μ' ένα μικρό 
Κυλιόμενο Ωράριο

Το Μαράκι μας που πάντα όλα τα προλαβαίνει
πέταξε κι αυτή μια
(γιατί με τα σκοτεινά το'χει...πώς να το κάνουμε!)
κι αν κρίνω από τα σχόλια
θα σκιαχτούμε στα σίγουρα!

μας λέει το Μαρινάκι μας
στο to e periodiko mas


Να΄τος όμως και ο Μάκης μας που τόλμησε
και ρίχνει μια
Χιονοθύελλα
εκεί να μας βρίσκεται!

&
Last but not least
το Κατερινιώ μας λέει .....
"Πάντα να Πιστεύεις!"
Κάτι θα ξέρει , για να το λέει! 


Και μετά απ όλα αυτά
εγώ σκέφτομαι τι καλά που ανάρτησα χτες 
γιατί με τόσες ιστορίες σιγά που θα με διαβάζατε!☺

Λοιπόν αγάπες μου ξεκινάτε εσείς να διαβάζετε 
και να σχολιάζετε στα παιδιά 
γιατί η οικοδέσποινα θα αργήσει να περάσει!!!

Σας φιλώ γλυκά, χαρούμενα, τραγουδιστά
και αν χάσατε τις υπόλοιπες Ιστορίες μας
και έχετε δύναμη και κουράγια

τον πανικό που γίνεται!

@ριστέα


Ps: το στεφάνι είναι για τους ήρωες
που θα καταφέρουν όλες τις ιστορίες σήμερα!!!

Κι αύριο σας έρχομαι πάλι με κάτι σπεσιάλε!

___________________________________




Στης Μαρίας μας (me maria) πέρασες που μας έχει το Παιχνίδι των λέξεων
με 19 υπέροχες συμμετοχές

Στης άλλης Μαρίας μας (Νικολάου) που έχει στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά
το 19ο Φωτογραφίζειν
και 
στο Κείμενο τις 25 Λέξεις;

Η μπλογκογειτονιά μας γράφει, δημιουργεί, στιγμή δεν ησυχάζει!