Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

25 Λέξεις #5



Τι μπορεί να προκύψει από μια φωτογραφία;
20 μικρά αριστουργήματα
θα πω εγώ!
Μικρά όχι σε αξία, αλλά σε μέγεθος!
Αφού έπρεπε με 25 λέξεις το πολύ να γράψουμε 
βασιζόμενοι στη φωτογραφία που επέλεξε για μας η Μαρία μας, στο Κείμενο.

Και η αφεντιά μου έγραψε....

Νοσταλγίας και Πεθυμιάς γωνία
Τα χνώτα του παρελθόντος μυρίζουν υγρασία
Μα το κατώφλι πρέπει να διαβώ
τους δαίμονες μου να συναντήσω.
Αν θέλω στη ζωή να προχωρήσω....



Γιατί ως γνωστό
 αν δεν κλείσεις τους λογαριασμούς σου με το παρελθόν,
αυτοί πάντα θα βγαίνουν στην επιφάνεια και θα ζητούν το μερτικό τους!

Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι !


Από χτες έχουμε τα παραμύθια

Η συλλογή των μπουκαλιών,
από την Αχτίδα, στο Έγινα 63! Ε, και;
&
Ο αγαθιάρης Τόμας,
από τη ♥ (Στέλλα), στο Με το το φεγγάρι αγκαλιά ♥

Και σήμερα
Νανουρίσματα,
από τον Γαβριήλ Παναγιωσούλη, στον Pylaro

Τις υπόλοιπες συμμετοχές τις παρακολουθείς
εδώ!

59 παραμύθια ως τώρα
8 μέρες ακόμα!

Απόψε κλειδομπάρωσα (ναι, λες και είναι η πρώτη μου ☺)
γιατί αποσύρομαι (για να γράψω για μια σοφίτα)
αλλά σε απειλώ:
θα επανακυκλοφορήσω λίαν συντόμως!

Έχεις πάρει είδηση τη Σοφίτα;
Ενημερώσου, γιατί οσονούπω θα έχω τη συνέχειά της!