Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

25η Ώρα Ήμουν κι εγώ εκεί! (e-book)

image

“25th hour” project 

Το “25th hour” project ήταν ένα λογοτεχνικό εγχείρημα 
που διήρκεσε για έναν ολόκληρο χρόνο, 
από τις 15 Μαΐου 2014 μέχρι και τις 14 Μαΐου 2015

Η διάθεση του project αυτού ήταν να ανεβαίνει κάθε μία μέρα 
και ένα κείμενο από διαφορετικό συγγραφέα. 
Υπήρχε μόνο μία βασική προϋπόθεση.
Ο τίτλος θα ήταν ίδιος για όλους: 
“25η ώρα”. 

Γράφτηκαν 365 κείμενα 
για μια “έννοια” που ουσιαστικά δεν υπάρχει!

Στις 9 Ιουλίου του 2014 δημοσιεύτηκε και η δική μου συμμετοχή.
Κι είμαι πολύ χαρούμενη που συμμετείχα, μα που και το 
εγχείρημα αυτό κυκλοφόρησε ελεύθερα σε e-book.

Μπορείτε να το ξεφυλλίσετε on line,
ή να το κατεβάσετε από
εδώ



Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον Γιώργο, 
για την ιδέα, την πρόσκληση και την φιλοξενία του 
στον διαδικτυακό του χώρο καθώς και στο e-book.
Χωρίς αυτή την πρόκληση η δική μου 25η ώρα 
δεν θα είχε γραφτεί ποτέ!



Ιδέα – επιμέλεια έκδοσης:
Γιώργος Ιατρίδης

Εκδόσεις:
updot.gr

ISBN: 978-960-93-7626-6





Η ανάρτηση με την πανηγυρική λήξη των Παραμυθιών μας
και την κλήρωση
θα ακολουθήσει σήμερα κάποια στιγμή.
Η ασθένεια μου με έχει κρατήσει εκτός
κι αποσυντονισμένη.



 Τα 70 παραμύθια που έχουν γραφτεί 
ως τώρα τα παρακολουθείς




Τέλος,
συνεχίζουμε να βοηθάμε τον
 17χρονο Παύλο
που σύντομα φεύγει για Βοστόνη
θα χρειαστεί όμως κι άλλη βοήθεια για τη θεραπεία του


Σας φιλώ γλυκά
@ριστέα