Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

Γελιο-θεραπεία #26

Δέκα μήνες χωρίς γελιο-θεραπεία;
Απαπα! Απορώ ακόμα πως δεν μου κρατάτε μούτρα!


Μην με ρωτάτε πως μου ήρθε!
Με τέτοια ζέστη τι άλλο να έκανα η καψερή;

Δικό σας!

1.Δεν ξέρω για σας- εγώ το έβαλα το ποτάκι μου.
Μόνο ζαλισμένος μπορώ να αντέξω 
τη γελιο-θεραπαεία της Χαζέας!

2.Δεν το πιστεύω...
Αυτά τα πόκεμον είναι παντού!

3.Παναγία μου και Χριστέ μου!
Ένας πίκατσου στα 2 μέτρα!

4.Κι όσο οι άλλοι κυνηγούν πόκεμον η Μαρίκα 
έβαλε να σφουγγαρίσει. Με τη νέα πατέντα που αύριο πρωί πρωί
θα πάει να την κατοχυρώσει μάλιστα! ☺

5.Και όταν η Σμαραγδένια μας δεν πλέκει 
ζιπουνάκια και καλτσάκια.....

6.Ε άμα το έχεις μάθει καλά 
το δουλεύεις παντού! 


Ακολουθούν περιστατικά που συγκέντρωσα
για την αστυνομία γούστου!
8.Για να μην χάνεστε στο σκοτάδι;

9.Ερωτευμένοι με τον καναπέ τους;

10.Μπότα-σαγιονάρα για τους αναποφάσιστους;
(βουνό ή θάλασσα!)

11.Μόδα για αρκουδαραίους;


13.Χωρίς λόγια!

14.Εγώ το ήξερα αυτό για τον χαμαιλέοντα!

15."Έβαλα κάτι πρόχειρο στη κεφαλή και βγήκα!"

16.Ντάξει! 
Ένα συνηθισμένο πεδιλάκι-καλτσάκι 
και το έκαμα αμέσως θέμα κι εγώ...

17.Το τραπεζάκι της γιαγιάς Γιολάντας 
σε νέες δόξες!

18.Αν το καλοεξετάσεις το χειμώνα θα λες 
να είχα δύο ομπρελίνια σπέσιαλ κι εγώ....

19. Μαμά μου! ☺

20.Παπούτσια για ζωόφιλους

21.ή βετζιτέριανς!

22.Ωραία ! 
Τώρα πώς σταματάει αυτό ;

23.shit high and watch!

24.Να βγω;
Τελείωσε η γελιο-θεραπεία