Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Σελιδοδείκτες κολεξιόν~Καλοκαίρι 2016


Έλα μέτρα μαζί μου...1,2,3,4... 15 σελιδοδείκτες!
Είχα όρεξη αυτή τη φορά!
Καλά-καλά δεν χωρούσαν στο κάδρο!
Για αυτό κι αυτή η θολούρα...
Αλλά παρακάτω έβαλα τα δυνατά μου να είναι καλύτερες!
(Όρκο δεν παίρνω! Δεν είμαι και η Μemaria εξάλλου)


8 ξύλινοι και 4 από χοντρό χαρτόνι 
δικής μου έμπνευσης και κατασκευής.
Μπορείτε να διακρίνετε τους ξύλινους από τους "χαρτονένιους";

Κι άλλοι 3 από χαρτόνι κι αυτοί,
χωρίς τρυπούλα και κορδέλα, να μείνει κάτι και για μένα.
Γιατί τόσοι σελιδοδείκτες "πέρασαν" από τα χεράκια μου,
έναν, έστω έναν για μένα, δεν κράτησα ποτέ!

Οι ξύλινοι....

και οι "χαρτονένιοι" μου

και το πίσω μέρος αυτή τη φορά σκέφτηκα να το "ντύσω" 
με δαντελίτσα

Και μερικά ζουμ!

Η νέα κολεξιόν σελιδοδεικτών "Καλοκαίρι 2016"
έγινε για τις τυχερές φίλες που αναμένουν τα δώρα τους
από τις πρόσφατες κληρώσεις και το 12ο Συμπόσιο Ποίησης.
Καλέ όχι. Δεν θα πάρουν μόνο σελιδοδείκτη.
Τς, τς! Ακόμα να με μάθεις;

Σε γλυκοφιλώ
@ριστέα