Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Επειδή κατά Έκο, τον Αύγουστο δεν υπάρχουν ειδήσεις...

....αποφάσισα να συνεχίσω για λίγο ακόμα τις διακοπές μου 
στη χώρα της Δυτικής Βεράντας,
όσο με αφήνουν να αγιάσω δηλαδή...
που δεν το βλέπω!



Γιατί προσεχώς προβλέπεται ένας καυτός μήνας με πολλά και διάφορα,
ετοιμασίες γάμου- όχι τον δικό μου καλέ,πώς σας ήρθε☺-
μία ακόμα (εθελοντική) δράση στη Δημόσια Βιβλιοθήκη,
και κάποια σχέδια που έχω κατά νου να δοκιμαστώ
σε πιο ελεύθερες δημιουργίες!

Και κάπως έτσι θα σας ευχηθώ εγώ καλό και ξεκούραστο μήνα
(για σας)
δείχνοντας σας τα παραλειπόμενα του προηγούμενου μήνα.....




 Φυσικά το καλαθάκι αυτό αναμένει την αλλαγή του! ☺


 Μπρος...

και πίσω!

Και τέλος 3 + 1 σαπούνια.

Κακή ποιότητα στη λήψη, το ξέρω, αλλά αυτά παθαίνεις 
όταν φωτογραφίζεις βιαστικά και μετά το βερνίκωμα
και τα χαρίζεις άμεσα...πριν καλά καλά στεγνώσουν!


Και είπα 3+ 1 γιατί αυτό το ένα , το μπλε
δεν το έφτιαξα εγώ εκείνη τη μέρα που έκανα τα άλλα τρία
αλλά ένα κοριτσάκι 12 ετών!
Μια μικρή φίλη που γνώρισα στη Βιβλιοθήκη
και προσφέρθηκα να τις δείξω μερικά πραγματάκια παραπάνω, 
καθώς είχα παρατηρήσει πόσο πολυτάλαντη είναι.... 

Και σκέφτηκα ...
Πόσο θα ήθελα κάποτε να μου είχε δείξει κι εμένα κάποιος
την ίδια φροντίδα και προσοχή!

Καλά να περνάτε !

@ριστέα