Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Σύνθεση #4

Στο ρυθμό του Συμποσίου η σημερινή σύνθεση



Τα χρώματα
Πρωτοψάλτη Άλκηστις

Μουσική/Στίχοι: 
Σπανός Γιάννης/Κλεφτογιώργος Γιώργος

Τι χρώματα να βάλω στη φωνή μου
που χαμηλώνει πάντα
τι χρώματα να βρω στη μουσική μου
τι νότες στην μπαλάντα
τι χρώματα να βρω στη μουσική μου
τι νότες στην μπαλάντα
τι χρώματα να βάλω στη φωνή μου
που χαμηλώνει πάντα

Τα χρώματα που βάφω τα όνειρα τις Κυριακές
τα σβήνουνε οι μέρες που είναι βιαστικές

Τι χρώματα να βάλω στη φωνή μου
που χάνεται στο χρόνο
τι χρώματα να βρω στην εποχή μου
που με γεμίζει τρόμο
τι χρώματα να βρω στην εποχή μου
που με γεμίζει τρόμο
τι χρώματα να βάλω στη φωνή μου
που χάνεται στο χρόνο


Χρώματα
Εκείνος & Εκείνος

Μουσική/Στίχοι: 
Εκείνος και Εκείνος/Πολυμενακος Γιωργος

Ακόμα ένα άχρωμο πρωί
κι εγώ να ψάχνω πάλι εσένα
να βρω τη φωτεινή σου τη μορφή
τα χρώματα τα αγαπημένα

Μωρό μου πόσο ασπρόμαυρα είναι όλα όταν λείπεις
μωρό μου πόσο έγχρωμο είναι να σ’ αγαπώ
το μαύρο πάρε μακριά της νύχτας και της λύπης
στα χρώματα σου να `ρθω να χαθώ

Το βλέμμα των ανθρώπων μολυβί
κάτω από το βάρος του βουλιάζω
η μόνη που με σώζει είσαι εσύ
μες της φωνής σου το γαλάζιο

Κιτρινισμένη εικόνα η ζωή
και ξεθωριάζουνε οι μέρες
μα δραπετεύω εγώ ψηλά εκεί
μες τις πολύχρωμες σου σφαίρες


Χρώματα
Ηρώ

Μουσική/Στίχοι: 
Καρράς Δημήτρης/Καρράς Δημήτρης

Χρώματα
Γεμίζουνε την άδεια μου φωλιά
Σκεπάζει το κορμί μου μια σκιά
Το όνομά σου λέω και στο σκοτάδι κλαίω

Χρώματα
Αλλάζουνε του τοίχου το ντεκόρ
Η ανάγκη μου έχει σπάσει τα ρεκόρ
Γιατί αν δεν προφτάσω να σε ξαναγκαλιάσω
Θα κρυφτώ σε μια ευχή που δε βγήκε αληθινή
Και μονόδρομος θα γίνει η σιωπή

Και δε θα μιλάω
Γιατί σ' αγαπάω όλα τα ξεχνάω, δε με νοιάζει τίποτα
Τι θα πουν οι άλλοι αν γυρίσεις πάλι
Δε με νοιάζει, όλα είναι ύποπτα
Χρώματα

Χρώματα, γεμίζουνε τον άδειο μου βυθό
Ό,τι έχω στη ζωή μου είναι εδώ
Κι αν όλα θα τα σπάσω, πάλι δε θα ξεχάσω

Χρώματα
Τις μαύρες μου να διώξουν δεν μπορούν
Με βλέπουν και απλά με συμπαθούν
γιατί αν δεν προφτάσω να σε ξαναγκαλιάσω


Χρώματα πήρα και καμβά
Φραγκούλης Μάριος

Μουσική/Στίχοι: 
Καρασούλος Παρασκευάς/Φραγκούλης Μάριος

Χρώματα πήρα και καμβά
για να σε ζωγραφίσω
Και με το χρώμα τα’ ουρανού
άγγελο να σε ντύσω

Χρώματα πήρα και καμβά
όνειρα μαγεμένα
Και μ’ όλα τα’ άστρα αγκαλιά
ζωγράφισα εσένα

Κόκκινος ήλιος η καρδιά μου
τ’ αγέρι θα ‘ναι θαλασσί
Πράσινη θάλασσα η ματιά μου
και τ’ όνειρό μου θα ‘σαι ‘συ

Τη νύχτα η μέρα θα κεντήσει
με της αγάπης μου το φως
Χιλιάδες άστρα να σκορπίσει
με τη μορφή σου ο ουρανός

Χρώματα πήρα και καμβά
και όνειρα βαμμένα
και της ζωής σου τα κλειδιά
πορτρέτα φυλαγμένα

Κόκκινος ήλιος η καρδιά μου...

Τη νύχτα η μέρα θα κεντήσει
Με της αγάπης μου το φως
Χιλιάδες άστρα να σκορπίσει
Με τη μορφή σου ο ουρανός

Χρώματα πήρα και καμβά
Και όνειρα βαμμένα
Και της ζωής σου τα κλειδιά
Πορτρέτα φυλαγμένα


Χρώματα και αρώματα
Ξυλούρης Νίκος

Μουσική/Στίχοι: 
Μαρκόπουλος Γιάννης/Κατσαρός Mιχάλης

Την εικόνα σου σεβάστηκα, 
στη φλόγα δεν εκράτησα.
Την εικόνα την καλή
θα σου φέρω μιαν αυγή.

Χρώματα, χρώματα, 
άσε τα καμώματα.
Χρώματα, χρώματα, 
χρώματα κι αρώματα.

Την εικόνα σου σεβάστηκα
και κράτησα, 
και τα χέρια μου θα ενώσω
πριν στη ζητιανιά τη δώσω.

Χρώματα, χρώματα, 
χρώματα κι αρώματα.
Χρώματα, χρώματα, 
άσε τα καμώματα.


Τα φθινοπωρινά τα χρώματα
Λάκης Παπαδόπουλος

Στίχοι/Μουσική: 
Λάκης Παπαδόπουλος

Τα φθινοπωρινά τα χρώματα είναι πάντα τα ίδια
αχ, τα ίδια
κι οι νύχτες είναι μίζερες σαν τα κυκλώματα
και τα κακά παιχνίδια
και τα κακά παιχνίδια

Ήταν απλώς άλλες γυναίκες οι καθημερινές
ήταν απλώς άλλες συνήθειες οι φθινοπωρινές
ήταν απλώς άλλες γυναίκες οι καθημερινές

Τα φθινοπωρινά αρώματα έχουν μιαν άλλη γεύση
κι εσύ μυρίζεις όμορφα τα ξημερώματα

Ήταν απλώς άλλες γυναίκες οι καθημερινές
ήταν απλώς άλλες συνήθειες οι φθινοπωρινές
ήταν απλώς άλλες γυναίκες οι καθημερινές

Τα φθινοπωρινά τα χρώματα
Τα φθινοπωρινά τα χρώματα
Τα φθινοπωρινά τα χρώματα


Και ο κατάλογος με τραγούδια που έχουν μέσα τους 
τη λέξη "χρώμα" δεν έχει τελειωμό!
Άφησα πολλά και όμορφα απέξω!
Ελπίζω να σας έρθει έμπνευση για το 
13ο Συμπόσιο Ποίησης
και μετά από τόσους στίχους να μην ..."μπουκώσατε"!

Η δική μου πρώτη, εκτός συναγωνισμού συμμετοχή
βρίσκεται εδώ


Συνεχίζουμε να γράφουμε για τις

Διαβάσατε
από την Ελένη Β, στο Καρυδότσουφλο;
Κάντε το και δεν θα χάσετε!



"O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, 
να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, 
να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, 
να διατυπώνει μερικές ιδέες. 
Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό...". 

Γκαίτε.