Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

Ενημερωτικό σημείωμα (Δημιουργικός οργασμός & 🎄Christmas Countdown for bloggers 2016 🎄 )


Έχοντας μείνει λίγο πίσω λόγω ... γεγονότων 
και προσπαθώντας να βρω ξανά τους ρυθμούς μου
κάνω το δικό μου γνωστό σπριντ,
μέχρι να τα κάνω όλα όπως τα έχω προγραμματίσει 
και φανταστεί μέσα στο κεφαλάκι μου!
Πάντα κόβω το νήμα στο παρά πέντε. 
Και μάλλον, τελικά, πρέπει να μου αρέσουν αυτοί οι ρυθμοί.
δεν εξηγείται διαφορετικά!

Έτσι, έκαμα μερικά σαπούνια ακόμα, 
(τόσα δώρα έχω να κάνω και να στείλω)
δύο διακοσμητικά χριστουγεννιάτικα βαζάκια,
κάνω επίσης δίσκους, κουτιά, κεριά, μπουκάλια, κεραμικά ρόδια, 
όλα σε χριστουγεννιάτικο μουντ,
ντεκουπάζ σε κουμπαράδες, ταμπακιέρες κι αναπτήρες, 
φυσικά βρήκα χρόνο και στόλισα και τον πύργο μου,
και τέλος, έστειλα (στο παρά πέντε πάλι) τη συμμετοχή μου 
για τη δεύτερη εβδομάδα
της Δέσποινας και του despina's studio
στο φέις όμως, αφού το Σάββατο δεν είχα μυαλό κι όρεξη για ανάρτηση!
Επίσης για δυο βδομάδες δεν είχα τηλέφωνο (άρα και κάμερα)
οπότε οι φωτογραφίες που τράβηξα αυτές τις μέρες ήταν (επιεικώς) άθλιες!

Η συμμετοχή μου για το 🎄Christmas Countdown for bloggers 2016 🎄 
ήταν δύο βαζάκια με αποξηραμένα πορτοκαλάκια, από τα χεράκια μου, 
κανέλες, ποτ πουρί, πασπαλισμένα όλα με ασημόσκονη,
και ραντισμένα με έξτρα λαδάκια πορτοκαλιού και βανίλιας.
Κορδέλες και στολιδάκια τα έκαναν πιο γιορτινά
και με αυτά στόλισε το τραπέζι των γενεθλίων της η αδερφούλα μου.

Η δεύτερη δόση με τα χριστουγεννιάτικα σαπουνάκια μου
έγιναν σε χρόνο dt και ήδη όλα είναι αμπαλαρισμένα σε σελοφάν,
ως καραμελίτσες. 

Αν προλάβω προσεχώς θα σας κάνω και το καθιερωμένο τουρ
στο στολισμένο πυργόσπιτο!

Εσείς μην ξεχάσετε να γράψετε το Ποίημα της ζωής σας
και να πάρετε μέρος στο 14ο Συμπόσιο, το Επετειακό.
Αν κρίνω από τις συμμετοχές που έχω ήδη λάβει
θα κάνει μεγάλο πάταγο
και θα μας μείνει αξέχαστο (κι αυτό!)

Ξέχασα κάτι;
Ε, αν ξέχασα κι αύριο μέρα είναι!
Σας φιλώ.
Όσοι περιμένετε δέμα από μένα να σας ενημερώσω ότι οι αποστολές μου 
(πλην μίας που ήταν έτοιμη από καιρό)
θα φύγουν τη Δευτέρα, με το καλό! 

Ουφ!
Τα΄πα!
Πάω να συνεχίσω το κατοστάρι μου!
Σας φιλώ
@ριστέα